2010-03-09
 21:58:34

Synoptik - Bästa optikern!

Haha, en sak jag och pappa gjorde när vi åkte iväg idag var att jag kom på att jag var tvungen att boka tid hos Synoptik. Jag gjorde aldrig det igår. Jag orkade faktiskt inte. Jag var så extremt trött. Men men, vi åkte iaf dit. För jag tänkte skaffa mig det nya linserna som jag hade prövat. MEN, det visade sig att jag måste ha i dom i 10 dagar så optikerna kan se om de är bättre än mina gamla. Vilket jag faktiskt inte hade gjort. För det har gått 14 dagar sen jag var där sist. Så jag blev hemskickad med ett par av mina gamla linser. Hade optikerna haft mina nya linser på lagret hade jag fått dom. Istället får jag vänta tills de får in linserna och sedan boka tid.

No arguments there. Gillar faktiskt de nya linserna mer. Nu får jag en chans att verkligen vänja mig vid dem! Thank you, Synoptik! :)



När vi hade handlat mat på Ica och pizzorna bar det av hemmåt. Då fastnade pappa vid en snubbe som höll på att fixa och tricksa med sin bil. Det roliga var att pappa alltid ska hetsa en hela tiden. Men nu var det ombytta roller ^^ Hahah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: